FANDOM

Todd.jpg
Todd Vernon
Biografi
Fullt navn

Todd Vernon

Jobb

Soldat

Familie
Ektefelle

Darren Covington (kjæreste; død)

Øvrig familie
Serieinformasjon
Første opptreden

S4E14 - The Becoming

Siste opptreden

S4E14 - The Becoming

Skuespiller

David Giuntoli

.

Før serien Rediger

I serien Rediger

Todd kommer inn på SGH sammen med soldat og kjæresten Darren Covington, som har hjernesvulst. Todd spør hva rekonvalesensen for hjernekirurgi er, da sier Meredith at de varierer med vanligvis 4 til 6 uker. Det hele ender med en liten krangel og når Meredith har ryggen snudd, og det blir avslørt at de er sammen. Todd kysser Darren og inn kommer Mr. Covington og ber han om å gå. Darren forklarer det "Ikke spør, ikke fortell", regelen kan få Todd kastet ut av hæren. "Jeg visste det da jeg vervet meg. Man må skille privatliv og jobb. Trodde aldri jeg ville møte privatlivet på jobben." Rett før operasjonen hans ser vi Todd som sitter og venter, og Meredith sier at de kan vente, men Darren vil ikke og det fører til at Todd blir såret. Senere går Todd for å konfrontere Mr. Covington og forklarer at han er opplært til å aldri forlate en mann når han er såret og at begge elsker ham, men Darren er da allerede død. Så ser vi at Mr. Covington står ved avdøde Darren og sier at han vil at han skal ha en militær begravelse. Todd står i døråpningen og da nikker Mr. Covinton lett. Todd går inn til Darren og han kysser han lett farvel.

ToddDarren.jpg

Todd kysser Darren farvel

Tilfeldig wiki