FANDOM

Mrs. Patterson
Biografi
Døde

2005

Familie
Ektefelle

Mr. Patterson

Øvrig familie
Serieinformasjon
Første opptreden

S1E5 - Shake Your Groove Thing

Siste opptreden

S1E5 - Shake Your Groove Thing

.

Før serien Rediger

Hun var i sitt livs beste form og hadde slanket bort 90 kilo.

I serien Rediger

Hun ble operert av Preston Burke, og Meredith Grey var med på operasjonen. Når de var ferdige med operasjonen merket Meredith at hansken hennes hadde , hun ble bekymret etterpå siden de hadde slitt med å få hjertet til å slå på egenhånd, og hun var redd for at hun hadde lagd en rift i hjertet. Men det startet og slå, så Meredith sa ikke noe om det. Hun holder seg stabil. Men så stopper hjertet hennes igjen, Meredith kommer og spør hva som skjedde. Det blir operasjon igjen og det er da, foran Mr. Patterson at Meredith sier at hun spjæret en hanske, og tror hun har lagd et hakk i hjertet. Operasjonen gikk bra, men Meredith må snakke med Mr. Patterson. Hun snakker med han og sier hun må vite mer, siden hjerteveggene hennes er unormalt tynne. Han blir sint når hun prøver og legge skylden på kona.

Senere møtes de på kontoret til Richard Webber. Meredith snakker da om at med et så stort vekttap er vekten uvesentlig, man er anakoretisk. Og i tillegg til alt fettet mistet hun også hjertemusklatur. Så det kunne være grunnen til at et lite støt kunne bli en så stor revne.

Tilfeldig wiki