FANDOM

LouiseO'Malley
Louise O'Malley
Biografi
Fullt navn

Louise O'Malley

Født

Rundt 1940

Jobb

Lærer

Familie
Ektefelle

Harold O'Malley (død)

Øvrig familie

George O'Malley (sønn; død)
Jerry O'Malley (sønn)
Ronnie O'Malley (sønn)

Serieinformasjon
Første opptreden

S3E7 - Where The Boys Are

Skuespiller

Debra Monk

.

Før serien Rediger

I serien Rediger

Louise er en hengiven mor. Hun har vist en intens interesse for sin yngste sønns liv, og spør selv Izzie om detaljer for Georges personlige forhold. George så ut til å finne henne litt nedlatende, og blir ofte flau over sin godmodig gester, slik som å sette frem frokost for turnusleger under runder og å tilby å stryke frakkene dems.

Hun kom godt overens med Izzie og Callie og selv etter Callie og Georges skilsmisse forble hun snill mot Callie, men hun kommer ikke like godt overens med Izzie lenger, ettersom hun ble sjokkert over å oppdage at hun og George hadde en affære. Etter at George ble hjernedød bad hun Callie om å avgjøre hva som skulle skje med organene hans, ettersom hun i Guds øyne fortsatt er Georges kone og fordi hun har mer enn nok med å måtte fortelle Ronnie og Jerry, som er på fisketur, og ikke kan nås. Callie aksepterer det, men hun lar til slutt Izzie bestemme det, ettersom hun mener at han alltid elsket henne høyere enn henne.

Louise er trist og hun gråter litt når det er duket for George O'Malleys begravelse.

Tilfeldig wiki