FANDOM

250px-HollyAnderson.jpg
Holly Anderson
Biografi
Fullt navn

Holly Anderson

Født

Rundt 1990

Døde

2008

Jobb

Student

Familie

Emma Anderson

Serieinformasjon
Første opptreden

S4E10 - All By Myself

Siste opptreden

S4E10 - All By Myself

Grunn

Døde etter en bilulykke

Skuespiller

Christa B. Allen

.

Før serien Rediger

I serien Rediger

Søstren Emma kom inn på akutten sammen med Holly, etter at hun hadde krasjet med farens bil mens hun skrev en melding til John og gutta, for å si hvor de skulle møtes. På akutten krangler de. Holly ville ikke si navnet sitt til legene i frykt for å havne i trøbbel, men Emma sa navnet sitt og ga farens nummer, så legene kunne varsle foreldrene. Sadie Harris prøvde å trøste Holly med at foreldrene ikke ville bli så sinte, men glade for at de var trygge. Så merket Alex at noe var galt med Hollys øyne. Og hun blir raskt fraktet inn for operasjon og Emma skriker etter dem "Bra, ta hun bort. Håper du dør!". Når hun tar en MRI begynner hjernen hennes å "lekke" gjennom nesen hennes. Så ble hun operert men hun ble erklært hjernedød. Når Emma og Hollys foreldre for høre Dr. Dixons forslag om organ donsjon skrek Emma på Dr. Dixon, så Meredith ba hun om å gå. Senere trøstet Meredith Emma, og hun sier at uansett var som skjedde, elsket Holly henne, og hun elsket Holly og hvis rollene ble byttet om, ville Holly ha tilgitt henne.

Tilfeldig wiki