FANDOM

Liste over Grey's Anatomy karakterer Rediger

Her er en overstikt over aktuelle karakterer, aktuelle og tidligere underkarakterer, tidligere karakterer og andre små karakterer.

Greys

Aktuelle karakterer Rediger

Dette er en liste over de aktuelle karakterer i serien. Den innholder karakterens navn, skuespilleren og sesonger. Sesonger er basert på hvilken sesong karakteren ble fast i serien.

Tidligere karakterer Rediger

Aktuelle underkarakterer Rediger

Her er det navnet på karakteren, skuespiller og sesonger. Noen av underkarakterene er borte en sesong, men så kan de være at vi ser dem i neste igjen, så det kan være litt unøyaktig.

Tidligere underkarakterer Rediger

Tidliger underkarakterer er en liste over underkaraktere som man vet at har sluttet i serien. Noen av underkarakterene er borte en sesong, men så kan de være at vi ser dem i neste igjen, så det kan være at denne listen også blir litt unøyaktig.

Andre små karakterer Rediger

Han eier Emerald City Bar, hvor doktorene ofte tar seg en drink, og hvor Derek and Meredith møttes. Han har også måtte ha operasjon, vi har sett han på fisketur og vi har sett han og Walter, som er hans kjæreste, feire Thanksgiving som Izzie arrangerte i Meredith's hus.

Joes kjæreste.

Alex Karev fant hun alvorlig skadet etter ferje krasjet. Hun og Alex var også sammen en kort periode.