FANDOM

Georges begravelse

George O'Malleys begravelse finner sted i S6E1, hvor familie og venner er samlet for å si farvell til George for siste gang. Vi ser moren til George, de andre legene vi følger i serien, og jenta som Geroge ofret livet sitt for. Presten snakker og vi ser at alle er triste, Izzie forlater sermonien. Alex, Meredith og Cristina går etter henne. Izzie bryter ut i latter og hun beklager seg, og så sier hun "George er død! Han er død. De skal legge ham i jorda, og presten siterer rocketekster." Og videre sier hun at den røhårede jenta (hun George reddet) gråter mere enn moren hans - og hun har aldri møtt han! Cristina sier at hun er mere skrudd enn hun trodde, men så snakker de mere, om at Meredith og Derek giftet seg på en post-it lapp, og alle begynner å le. Og de ramser opp ting som nylig har skjedd med dem. Den røhårede jenta går forbi og de begynner å le enda mere. Så slutter de å le og vi ser at Izzie begynner å bli trist. Ingen av dem trodde nok at George plutselig er borte, og de innser nok det ikke helt.