FANDOM

250px-EmmaAnderson
Emma Anderson
Biografi
Fullt navn

Emma Anderson

Familie

Holly Anderson (søster)

Serieinformasjon
Første opptreden

S5E10 - All By Myself

Siste opptreden

S5E10 - All By Myself

.

Før serien Rediger

I serien Rediger

Emma er en femten år gammel jente som kom inn i akutten på SGH med søsteren sin, etter at søstren hadde krasjet farens bil mens hun skrev melding. Hun tekstet John og gutta hvor de skulle møte dem. I akutten så kranglet de, Emma spurte om det var en politimann i nærheten så hun kunne anmelde det og fortalte Holly "Du er så død når mamma og pappa kommer". Holly nektet å gi legene navnet sitt i frykt for at hun skulle få problemer, men Emma ga navnet sitt og ga nummeret til faren dems, slik at legene kunne varsle foreldrene. Callie fortalte at hun måtte bli på sykehuset en stund, grunnet av beinbrudd. Så merket Alex at noe var galt med Hollys øyne og fraktet henne raskt til en operasjonssal, og Emma skrek etter dem "Bra, ta hun bort. Håper du dør!". Meredith gikk senere bort til Derek og Alex med Emma, men plutselig begynner Hollys hjerne å "lekke". Hun ble brakt til operasjon, og der ble hun erklært hjernedød. Når Emma og Hollys foreldre ble spurt om Dr. Dixons forslag om organ donasjon, skrek Emma på Dr. Dixon så Meredith ba Dixon høfflig om å gå. Så trøstet Meredith Emma, og sa at uansett hva som skjedde, elsket Holly henne, og hun elsket Holly og om rollene ble byttet om, så ville Holly ha tilgitt henne.

Tilfeldig wiki