FANDOM

Cristinas leilighet2

Cristina viser Burke leiligheten hennes

Cristinas leilighet Rediger

Cristina har en ekstremt rotete leilighet og livsstil. Moren hennes pusset opp leiligheten. Hun bor alene i leiligheten. En dag gir Burke henne en nøkkel til sin leilighet. Hun tror ikke de kan bo sammen. Så hun tar Burke med til leiligheten sin, og da sier hun: "Jeg vasker ikke klær. Jeg kjøper nytt undertøy. Og under bordet? Seks måneder med blader jeg aldri vil lese, men ikke vil kaste. Jeg vasker aldri opp, støvsuger eller henger dorullen på dorullholderen. Jeg ansatte hushjelp en gang. Hun løp gråtende avgårde. Det eneste i kjøleskapet er vann, vodka og lettbrus, og det bryr meg ikke. Men det gjør du." Men Burke aksepterer henne for den hun er, og Cristina flytter inn hos Burke. Hun beholder sin lelighet i hemmelighet, men en dag ringer telefonen hennes og Preston svarer, det er husverten som forteller at det er vannlekasje i leligheten hennes. Burke blir lei seg over at hun beholdt leligheten, uten og fortelle det til ham, men når Burke kommer hjem senere på kvelden forteller Cristina at hun har sagt opp leiligheten sin. Når det i senere sesonger er snakk om Cristinas leilighet, er det Burkes leilighet det er snakk om, siden hun blir boende der selv om Preston dro. Men så flyttet hun ut av den leiligheten også, så nå bor hun og Callie her.

Tilfeldig wiki