FANDOM

250px-Mr-torres
Carlos Torres
Biografi
Fullt navn

Carlos Torres

Familie
Ektefelle

Ukjent navn

Øvrig familie

Callie Torres (datter)
Aria Torres (datter)

Serieinformasjon
Første opptreden

S3E19 - My Favorite Mistake

Skuespiller

Hector Elizondo

.

Før serien Rediger

Han giftet seg og fikk to døtre.

I serien Rediger

Mr. Torres kom til SG etter at Callie hadde fortalt ham at hun hadde giftet seg med George. Han ville forsikre seg om at datteren hans ble tatt godt vare på, så på Joe's bar, prøvde han å gi dem penger men bestemte seg for være sikker på at alt var i Callies navn. George fortalte ham att han ikke ville ha penger og dro. Senere fortalte han George at han bare ville at hans datter skulle bli tatt vare på.

Han kom tilbake senere for å se datteren sin en gang til. Nesten rett etter at han ankom kastet han George i veggen og spurte hvorfor han ikke skulle drepe ham for å vært utro mot Callie. Callie forsvarte ham da med å si at hun hadde vært utro mot han med Mark, så han lot George gå og så tok han Mark og slang han i veggen. Callie overbesviste han og å la Mark gå etter at hun fortalte han at hun datet og var lykkelig. Så hun ba han da om å huske at hun var lykkelig og intrduserte han for kjæresten Arizona Robbins. Etter en kort stund bestemte han at Callie måtte bli med hjem, etter en krangel med henne gikk han til sjefen og spurte han om hun kunne dra og han tilbød hn penger. Richard sa ay hun var en voksen dame men Mr. Torres insisterte og sa at de ikke spilte noen rolle om hvor gammel hun er, hun var fremdeles et barn. Etter enda en krangel med Callie, truet han med å kutte alle som hadde med henne og gjøre vis hun nektet å bli med hjem. Callie ble og han tok da alle pengene og fikk familien til å slutte å snakke med henne.

Carlos returnerte til SG igjen i sesong 6, denne gangen med familiens prest, fader Kevin. Callie ble rasende for at han brakte med presten som skulle "få meg streit ved bønn". Så ser vi Arizona som snakker med Callie, om hvordan det ikke bare er hans feil, og det var Callie som forandret spillet etter all den tiden; og med Carlos, om hvordan hun var under oppveksten, tilga Callie og Carlos hverandre.

Tilfeldig wiki