FANDOM

Andrew.jpg
Andrew Langston
Biografi
Fullt navn

Andrew Langston (også kalt Andy)

Født

1989

Familie
Ektefelle

Lola (kjæreste)

Øvrig familie
Serieinformasjon
Første opptreden

S4E16 - Freedom, Del 1

Siste opptreden

S4E17 - Freedom, Del 2

Skuespiller

Marshall Allman

.

Før serien Rediger

I serien Rediger

Andrew kommer inn på SGH etter å ha sniket seg inn på en byggeplass og hoppet i et kar med sement. De fire han kom inn med sa at det var en utfordring og de trodde at han aldri kom til å gjøre det, det viser seg senere at han gjorde det for jenta han er forelsket i, Lola. Teamet sprengte han ut av byggeplassen men kunne ikke gjøre det for nære. Sementen suger sakte vannet fra kroppen og lege teamet må handle raskt. Men ingen av legene klarer å bli enige om hvor de skal begynne, Cristna forklarer sjefen "Torres beskymret seg for lemmer. Bailey for mageskader. Dr. Slaon føler at brannskadene må ses til først, Hanh føler at hjerte- og lungeproblemene vil drepe ham før vi kommer til noe av det andre." Hanh sier så "når sirkulasjonen åpnes opp, vil oppsamlede gifter stoppe hjertet, for ikke å glemme rhabdomyolyse". De kommer etterhvert i gang og fjerner bit etter bit og jobber samtidig med å forebygge skader. Han lå i semten en time før de ringte politiet og redningsteamet brukte tre timer på å få han ut, så legene har mindre en fire til seks timer på å få ham ut. Når han friker ut under prosedyren roer Bailey han ned med å snakke om Han Solo fra Star Wars. Callie måtte utføre en fasciotomi for å avlaste trykket i beinet, får å unngå å miste hele. Under prosedyren kommer også Bailey på at de har glemt noe, blæren hans, så det holdt akkurat får blæren hans hadde eksplodert. Callie ser at Lola bryr deg og sier at Andy har bedt om å få se henne, men Lola sier at hun ikke kan hjelpe ham. Når Andy snakker med Callie sier han at hele livet handler om å kysse Lola.

Når de fjerner den siste biten av sement stopper hjertet hans, som følge av alle giftstoffene, de intuberer ham og sender ham til operasjon, han overlever, til tross for alle komplikasjoner.

Lola innrømmer senere ovenfor Callie at hun liker ham. Callie mener at hun er for beskymret over hva vennnen kommer til å si, og at han trenger henne. Til slutt ser vi at Lola går inn til Andrew og holder ham i hånden og kysser ham.

AndrewLola.jpg

Lola gir Andrew ett etterlengtet kyss.

Tilfeldig wiki