FANDOM

245px-Amanda(S5).jpg
Amanda
Biografi
Familie
Serieinformasjon
Første opptreden

S5E24 - Now Or Never

Siste opptreden

S6E2 - Goodbye

Skuespiller

Shannon Lucio

.

Før serien Rediger

I serien Rediger

Amanda ble innlagt på SGH etter at en mann hadde dyttet henne sånn at hun ikke ble truffet av en buss. Mannen ble påkjørt av bussen og innen busssjåføren hadde stoppet, var ansiktet hans ugjenkjennelig. Ambulansen fraktet Ukjent og Amanda til sykehuset. Selv om hun hadde ignorert ham på busstoppen siden hun var ute etter kjekke menn, når hjertet hans begynte å stoppe og doktorene prøvde å redde ham, nektet hun å forlate ham alene men hun gjorde det etter at hun kastet opp. Senere ble hun sydd av Lexie og så Mark og hun ga Mark tips om hvordan være en kvinne i et forhold. Resten av dagen var hun i nærheten av Ukjent så mye som mulig, helt til operasjonen hans, og hun holdt hånden hans. Når Meredith fortlate at hun måtte gå på grunn av at han skulle opereres, begynte hun å gråte å gikk inn til venterommet. Meredith merket at han "...fikk seg en god venn der. Tror det skjer når du tar en buss for noen".

Etter at alle oppdager at det var George fortsatte hun og være hos ham og unnskylte seg. Hun var i begravelsen hans og gråt mer enn moren hans. Etter begravelsen hans slet hun med søvnløshet, og hun så George om natten ved busstoppene. Hver dag dro hun til SG og satt på en benk utendørs.

Tilfeldig wiki