FANDOM

Adele Webber.jpg
Adele Webber
Biografi
Fullt navn

Adele Webber

Familie
Ektefelle

Richard Webber

Øvrig familie

Arlene (søster)
Camille Travis (niese)
Ufødt barn med Richard; spontanabort

Serieinformasjon
Første opptreden

S2E2 - Enough Is Enough

Skuespiller

Loretta Devine

.

Før serien Rediger

Adele er ikke på sykehuset noe ofte, men på anledninger hun gjorde det, kom hun godt overens med Derek Shepherd, Addison Montgomery og Preston Burke. Hun har en søster (som Richard hater) og en niese som heter Camille Travis som har blitt diagnostisert med kreft. Hun giftet seg med Richard når hun var 25 år gammel, hun visste alltid om forholdet han hadde med Ellis Grey og hun visste at det kom til å ende.

I serien Rediger

Når Richard ikke klarte å returnere hjem etter ballet på sykehuset, lagde hun en avtale om å møte han på kontoret, men ble blåst av på grunn av et nødstilfelle. Det viste seg å bli for mye, og hun ga han et ultimatum: henne eller sykehuset. Richard prøvde å unngå å gjøre valg, men Adele var lei av ubesluttsomheten hans, og forlot ham.

Når Dr. Richard Webber har planer om å avslutte jobben som sjef over kirurgi, returnerer han til Adele for så å finne ut at hun har gått videre og det ser ut til at det er en annen mann involvert. Hun er i ferd med å skille seg fra Richard da hun var involvert i en liten bilulykke, og ble innlagt på sykehus . Hun fortalte Addison at hun er gravid. Etter å ha blitt utskrevet, besvimte hun på badet og ble funnet av Richard. Det ble oppdaget at det var komplikasjoner med svangerskapet og at hun må opereres. Til tross for at han ikke tror at han er barnets far, blir Dr. Webber ved sin kones side selv når hun forteller ham om å la være. Denne støtten fører dem til slutt dem sammen igjen. Etter operasjonen mistet Adele barnet og forteller Richard at barnet var hans og at det aldri var noen annen mann i livet hennes. Hun fikk på nytt nok når Richard satte sine andre pasienter høyere enn sin døende niese. Men han klarer etterhvert og opparbeidet ryktet sitt hos Adele igjen, og etter at han har bodd i en campingvogn på Dereks tomt en stund, så drar han hjem igjen, og han sier at han krever og få komme hjem igjen, og da svarer hun: "det var på tide".

Trivia Rediger

  • Adele var en sykepleier før

Tilfeldig wiki